UNAPRIJEĐUJEMO TEHNOLOGIJU

Odjel za upravljanje strojevima
Vossen Forged tvornica koristi deset novih CNC strojeva za proizvodnju naplatka (felgi). Vertikalne tokarilice koriste gravitaciju kako bi postigle vrhunsku koncentričnost dok mlinovi s visokom čvrstoćom i brzinama vretena smanjuju vrijeme ciklusa i stvaraju glatke površine. Unutarnja mreža koristi se za pohranu i distribuciju CNC programa dostupnih s bilo kojeg stroja.

Odjel za pripremu
Odjel za pripremu odgovoran je za pripremu naplatka (felge) za konačnu površinsku obradu. Naplatci (felge) s brušenom ili poliranom površinom prolaze dodatnu pripremu koja rezultira vrlo umjetničkim izgledom. Za ovaj proces potrebno je mnogo znanja, kvalifikacije i iskustva naših profesionalaca.

Odjel za konačnu obradu
Vossen proizvodni objekti obuhvaćaju široku lepezu opcija za završnu obradu, kao što su keramičko poliranje, ručno bojanje i premazivanje prahom. Dovođenjem naplatka (felge) u kuću, Vossen preuzima potpunu kontrolu te jamči da je svaki naplatak (felga) vrhunske kvalitete i preciznosti.

Proces dizajniranja
Proces dizajniranja započinje identifikacijom krajnjeg cilja. Nedostaci u našoj liniji proizvoda i na tržištu pomažu u usmjeravanju i kreiranju novih dizajna i stilova. Pokušavamo vidjeti što nedostaje i popuniti nedostatke, te obično počinjemo od 3D modela.

Infini-lip
Precision Series značajke uključuju jednostavnu eleganciju i čistoću dizajna. Kako bi prijelaz između naplataka (felgi) i kotača bio precizan i besprijekoran, potreban je najviši stupanj preciznosti tijekom čitavog procesa proizvodnje.

Optimizirana estetika vozila
Svaki model automobila ima različite parametre stupnja estetike. Koristeći naš opsežni mjerni proces vozila prilagođenog inženjeringa, Vossen Forged naplatci (felge) su optimizirani za svako vozilo s maksimiziranim stupnjem konkavnosti koji rezultira savršenim stanjem vozila.

INŽENJERING

Testiranje
Svaki Vossen Forged dizajn naplataka (felgi) je testiran u skladu sa SAE i TUV standardima. Koristeći softver FEA (Finite Element Analysis), svaki naplatak (felga) se testira na zavojima i udarima specifičnim za vozilo.

Mjerenja
Od svakog vozila prikuplja se više od 100 mjerenja, uključujući težinu i njezinu distribuciju. Sve sa svrhom kako bi se odredio minimalni materijal za svaki naplatak (felgu). Ekskluzivno prema Precision Series, središnji ispusti, čvorište i promjer površine za montažu specifični su za oblik vozila što omogućuje daljnje smanjenje težine.

Inženjerstvo prilagođeno vozilu
Vossen inženjerstvo prilagođeno vozilu osigurava da Vaše vozilo postigne optimalan stil i kvalitetnu vožnju. Svaki Precision Series naplatak (felga) napravljen je kako bi bio bolji od OEM naplatka (felge) koji zamjenjuje, a krajnja prilagodba postiže se uzimajući u obzir maksimalnu širinu, nagib i konkavnost koju će upravo dimenzije automobila omogućiti.

Materijal
Proizvodnja najboljih naplataka (felgi) u industriji počinje samo s najfinijim sirovinama, proizvedenim u Kaliforniji. Vossen Forged naplatci (felge) izrađeni su od zrakoplovnog aluminija razreda 6061-T6 koji je oblikovan s obzirom na potreban dizajn. Toplinski obrađeni za dodatni integritet, ovi monoblokni otkovci donose kvalitetu jednaku, a ponekad i veću od sirovina koje koriste svjetski vrhunski proizvođači automobila.

Programiranje
Jednom projektiran, CAD model svakog naplatka (felge) je programiran za obradu pomoću računalnog proizvodnog softvera (CAM). Program, ili G-Code, razvijen je pomoću CAM-a za vođenje staza alata svakog stroja te osigurava da konačni naplatak (felga) točno odgovara onome za što je dizajnirani CAD model namijenjen.

Početno tokarenje
Drugi korak u proizvodnji Forged naplatka (felge) je tokarenje. Sirovo kovanje je okrenuto u tok, zatim okrenuto 180 stupnjeva i okrenuto prema van. Tako se stvara grubi profil konačnog kotača. U ovom koraku uklanja se više od 70% originalnog materijala.

CNC mljevenje
U ovoj fazi proizvodnje dolazi do otkrivanja dizajna naplatka (felge) dok CNC strojevi uklanjaju samo 0,02" materijala po prolazu kako bi postigli najveću preciznost. Niz ekskluzivnih i zamršenih glomaznih značajki karakterizira Precision Series, dok ostale serije Vossen Forged imaju slične detalje koji su poznati u cijelom svijetu.

Osvjetljavanje
Nakon završetka oblikovanja, kotač se zakreće za 180 stupnjeva radi dodatnog mljevenja. Svjetlosni džepovi se melju u stražnjem podlošku kotača, tj. gdje god je to moguće.

Graviranje
Specifičnosti svakog naplatka (felge), kao što su serijski broj, primjena za vozila, veličina, nagib i opterećenje, ugravirani su na unutarnjem rubu označavajući da je svaki individualni Vossen Forged proizvod pravi.

Završni tok okretanja
Posljednji korak procesa obrade je posljednje okretanje unutarnjeg i vanjskog okretnog stroja, a to je najkritičniji korak u postizanju najveće preciznosti. Naplatak (felga) je centriran unutar .001" svoje osovine vretena i uklonjen je preostali višak materijala. Konačni izljev naplatka (felge) nakon zaokreta bit će manji od 0,01", a oblina naplatka (felge) debljine je triju listova papira.

Kontrola kvalitete
Preciznost zahtijeva dosljednost i dosljednost zahtijeva kontrolu, zbog čega Vossen pažljivo pregledava svaki naplatak (felgu) tijekom svakog koraka procesa. Vossen profesionalci provode inspekcije na svakom naplatku (felgi) kako bi se osigurala preciznost prije nastavka na sljedeći korak. Tim za kontrolu kvalitete potvrđuje svaku dimenziju prema detaljnim inženjerskim pravilima. Zaustavljanje, mjerenje zaobljenosti okretnih kotača, najkritičnije je mjerenje. Vossen kovani kotači su provjereni kako bi se potvrdilo da su nedostaci unutar intervala tolerancije.

Dorada
Vossen završni pogon koristi najsuvremenije uređaje za proizvodnju samo najkvalitetnijih završnih radova. Od keramičkih poliranja do praškastog premaza, svi Vossen naplatci (felge) vodeći su u industriji upravo zbog praćenja svakog koraka tijekom procesa uz maksimalnu kontrolu.